godnatt bloggN

går och lägger mig nu fan, har sån ruktansvärd huvudvärk.. vet inte vart jag ska ta vägen + att jag har nationella i svenska & muntligt i matte imorgon.. buhuhuh.. skitsamma. Var i skolan som vanligt idag, efter de drog jag upp och käkade med fanny och jossan träffade även på några andra goingar på kungsörs + i kanten på de dååå, bäästa ni! ni får mig att må bäst. ;) Men sen när vi käkat klart oså tog jag och markus oss en jävla promenix i de kalla vädret hem till mig, bara legat och latat oss han drog för en timme sen eller något. Men inge mer med det. ska iallafall krypa ner i mina stora och varma säg nu. PUSS
wille&fanny får bjuda på första bilden o jag&bäääjb på andra ;))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0