SVAR PÅ FRÅGESTUND!

ANONYM:
Vem är din bästavän? - Jag har många bästavänner men de närmaste Fanny, Alva & Moa
Har du någon kille/på g? - Nej jag har ingen kille på g :)
Hur långt har du gått som längst med en kille? - de är inget jag skriver ut på min blogg. :)
CAJSA WIDÉN:
hur många seriösa förhållanden har du haft? - typ inga..
vad vill du bli när du blir stor? - jag vill jobba med mode. Eller bli hjärtkirurg :)
drömresa? - USA
hur ser en perfekt fredagskväll ut? - skit svårt att svara på ju.. beror helt och hållet på humöret oså..
grym blogg :) - tack desamma!

MOA ENGLUND:
vad tycker du om mig? - Okkeeeey, jag tycker du är grymt snäll& rolig! någon jag alltid har kul tillsammans med. superduper fin är du oxå ska du veta!
favoritminne? - ooj dde finns mycket! :o
vad är det bästa du vet? - finns mycket
allra bästavän? :* - har många bra vänner :)
loveu! <3 - loveu2 <3

WILLIAMDAHLGREN:
Vad tycker du om mig? - jag tycker du är gryymt snäll&roliiiiig och en skitfin vän!

LOUINE:
bästa sommarminnet? - hmm de blir svårt finns mycket.. :)
vilka är dina allra bästa vänner? - har många bästavänner men de allra bästa är Fanny, Alva & Moa

TOVA LÖFGREN:
va tycker du om mig? ;-) - Ja tycker du är skitsnäll, rolig och super snygg! saknad som fan äru ♥
va ska du göra i sommar? :p - umgås med vänner, sola, bada, semester, tälta. de ska hända mycket roligt i sommar! :)

ANONYM:
Bästa klädesplagget? - kan inte välja..
Favoritmat? - just nu är jag så mätt så jag kommer krääkas, så just nu ä ingen mat gooo..
Favorit klädesaffär? - ginatricot, jc & nelly
Katt eller hund? - båååda
Fanta eller coca cola? - beror på men just nu FANTA :)

R:
Någonsin varit tillsammans med någon? - ja det har jag men aldrig haft något direkt ''seriöst'' förhållande :)
och isånnafall, vem var den senaste du var tsm med? - Tobbe men dee var i maaars? ;)

ANONYM:
Varför är det svart vid kommentarerna? Man kan ju inte se kommentarerna då när man är inne på mobilen.. - Jag vet inte bara blivit så men de ska jag fixa :)

ANONYM:
Handlar du kläder ofta? - Nja 1-3 gånger i månaden kanske :)
Spenderar du mer pengar på skräpmat/ godis eller på kläder? - kläder :)
Läser du kenzas blogg? - Det händer

EMMI EKERMALM:
vad tycker du om mig? - Känner inte dig men du är skitfin och säkert jätte snäll :)
hur sminkar du dig till vardags? - oftast bara mascara & ibland går jag osminkad :)
favorit ställe du vart på? :) - oj ingen aning...

ANONYM:
Är ricinoljan bra? Hjälper den? - Haha ska jag vara ärlig har jag bara andvänt den en gång eftersom inte orkat när jag vart i thailand så jag vet inte om den hjälper eller inte men många säger de.. :)

ANONYM:
Vilken hårfärg har du just nu? - brunt typ..? lite ljusare nu eftersom solen belkt håret men ska färga det mellanrunt på tisdag  :)
Hur många läsare har du ungefär per dag? - 150-200 :)

ANONYM:
Var det du eller Moa som var först med Ricinolja alltså mellan er två? - Jag var först ut med det på bloggen sen om hon tänkt på det innan oså vet jag inte men det var Lina i min klass som jag hörde de ifrån iallafall :)

R:
Kan du inte göra en videoblogg någongång? :) - nejnej! guud vad skäämmigt att sitta och prata med sig själv :)

CISSI:
läser du min blogg? - Japp de gör jag :)
isf vad tycker du om den? -  jag tycker den ä grym annars skulle jag inte läst den :)
inte för vi känner varandra men va tycker du om mig? :)) - verkar skit snäll & sen är du jättefin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0