whatever i choose, i choose always wrong..

gårdagen var grym! vi gick på bio klockan 3 sen cykla vi ner till vasahallen och kolla på Innebandy cup hehe, asså vi gjorde inget speciellt, men vi hade grymt roligt iallafall, Sen vid 7 drog Moa till sin farmor för hon skulle käka då drog jag och linn till KEBAB HUSET! efter det cykla vi runt för vi inte hade något annat att göra och det var så sjukt kallt.. haha Sen drog vi till ica och köpte glass en stund senare var vi med några jag inte riktigt vet vilka det var vi cykla bara runt.. eller nej inte bara men typ :P Sen vid nio halv tio kom moa igen. ah o vi cykla... haha sen gjorde vi typ inge mer :P Idag har jag väldigt mycket att göra..
jätte fin bild på Linn, Moa & mig från igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0