PUSS!

huhu, dålig på att blogga.. :( men ska försöka bli bättre. I Fredags åkte jag in till Arboga för att vara med moa! när jag kom till henne drog vi till Kebab huset och dela på en kyckligtallrik! Sen vidare till Lidl där mötte vi Emil och Bruno, vi gick bara runt typ sen skulle de hem och käka och då gick jag och moa till hennes pappa för de typ regna. Sen lite senare drog vi till Konsum för att möta Emil och Bruno sen köpte vi godis och gick hem till moa där satt vi och kolla på konstiga klipp på Youtube, satt vi facebook och hade allmänt skojj!, sen drog jag hem runt 11. Igår åkte jag på något jäävla kofemationsläger.. de söög typ, jag Kristoffer B och Sylle skulle padla kanot vi var halvägs ut och jag ville tillbaka för jag trodde vi skulle ramla i men dom skulle runt den där gävla ön... Och sen när vi kommit runt den och var halvägs hem var jag livrädd och sa hela tiden att vi skulle välta och jo de gjorde vi oxå HAHAHHA, sen skyllde de på mig att de va mitt fel :OOOOO sen skulle jag försöka simma men jag kom ingensans :O sen kom de några och hämta upp oss sen frös jag hela kvällen. Hanna drog hem så jag fick sova inne hos Alva, Matilda Och Jennifer!! Somnade runt ett och blev väckt 7 men gick upp typ halv 8... och nu sitter jag här och har hur tråkigt som helst! Får väl se vad jag hittar på härnääst!!! :P
gladchey! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0