hehe

HEHE, jag och moa kom hem till mig för ungefär en 45 minuter sen, nu sover moa och jag med snart! Det har vart en skit mysig kväll! Först träffa jag och Moa Chrille, vi drog till ishallen och inte gjordd något sen ringde moa dit Martin Affe & Wille PALMER! Sen typ gjorde vi ingenting.. hehe Vi gick runt sen tog vi oss en liten promenad till OK Chrille & moa gick i 180 k/h medans jag affe, martin och wille giiick as långsamt.. Sen satt vi utanför OK ett tag sen eftere ungefär 20 min drog vi därifrån då gick vi typ bara runt höll hand gjorde vågen och hade det allmäänt mysigt! Imorgon ska jag träffa en person! :) Sen vidare till arboga och träna! :) Men nu är jag as trött så jag skriver imorgon!!!
pussss
bara för jag tycker de är jääävligt ballt :O
martin chillar!
feeewwwwtt fiiiiwwwn bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0