heeeey

sjukt trött just nu... sitter ute i värmen och har skit tråk, har ååångest över att jag åkte hem från stranden tidigt idag..  ikväll blir de grillfest på hotellet och sen vet jag inte om de händer nåå mer men ska försöka få ut mamma och dom o göö  ågot för de känns värdelöst att sitta innehel kvällen.. de suuger härpå hotellet! :OO ingenting aty görra och sen saknar jag moa så sjukt mycket!! men nu ska jag inte skriva mer utan sätta mig i solen och njuta utav värmen för snart kommer jag hem till KALLA sverige igen.. :// känns ju skit bra att ha börjat flagna i feeejset.. :///

bjuder på denna bild. tagen imorse.. nyvaken chey..


Kommentarer
Postat av: MOA

jag ssaknar dig sjuktmycket !!! :( <3

2011-09-02 @ 23:03:22
URL: http://wonderwal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0