godmorgon!

godmorgon har nyss käkat frulle och om 55 minuter tar i bussen ner och lägger oss på stranden! naaajs. inte alls lika röd idag som igår har bara klart lite grann på axlarna :// men får se till att smörja mig ordentligt så ska de nog gå bra! :) idag ska vi bara ta det lugnt tror jag! ''grill fest'' på hotellet tror jag och sen kanske vi tar en runda på stan oxå man vet ju aldrig (A) men íallafall nu ska jag gå ut och sätta mig hos de andra vi hörs lite senare!
PUSS
FAN VA BLEKT MITT HÅR HAR BLIVIT :oo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej söta du! Hoppas ni har det helt underbart, tänker och saknar er massor. Älskar er alla 3 njuut till max.. massa kramar eran sis Alexandra

2011-09-02 @ 15:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0