;$

just nu sitter jag vid köksbordet och gör nagelförläängning på mig! När jag är klar med det ska jag och pappa åka in till eskilstuna och kika efter en jacka till mig! Sen kommer moa hit och då ska vi väl hitta på något & ikvällska vi nog av med chrille och wille!
gårdagen var skitrolig, först var vi i örebro och hade skit skoj sen när vi kom till arboga var vi med andré eddwin, och sen någon ber jag inte vet vem det är.. haha sen när jag, andre & moa var på väg hem så hade en gubbe ramlat o typ slagit huvudet i en bil, det var as läskigt... sen när vi kom hem satt vi bara o snacka sen somna jag.. hehe somna runt ett. bilder från igår kommer senare när jag orkar haha :PPPP men nu ska jag fortsätta fixa mina naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0