söndag!

har inte sovit bra alls inatt, somnade runt tre men vaknade typ varje timme.... av att de var sjukt varmt i jossans rum så jag la mig på golvet! vi kom till jossan runt elva sen cykla vi direkt till OK och sen kom vi hem runt tjugo över tolv sen satt vi bara och pratade ett bra tag innna vi la oss och kolla på SAW VII den var jätte fejk så den var typ inte ens läskig :) men den var bra :) imorgon ska vi nog sova i arboga hos fanny tiredal eller hos jossan jag vet inte men tror de blir hos fanny :) inatt sover jag hemme själv :) jag bloggar mer ikväll/natt

gammal bild!

Kommentarer
Postat av: louine :D

feeeeett fin bild :o

2011-06-26 @ 21:36:05
URL: http://www.louinebergquist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0