just nu!

de var någon som sa att jag skulle blogga mera.. jag bloggar ju ungefär en gång om dagen ibland kan de hända att de blir fler men sällan. Ni som tycker att jag ska blogga mera tycker jag att ni skriver vad ni tycker jag ska blogga om för jag vet inte riktigt själv.. ;)
men iallafall, här sitter jag och väntar på jossan, nu ska jag ta och städa mitt rum så det är klart tills jossan kommer tillbaka så vi kan dra till henne! :) ikväll ska vi inte göra något speciellt, kanske se om någon vill hitta på någon? :p
men imorgon är de ju midsommar, och runt 4 ska jag till mormor och sen kommer tova hem till mig och så sover jag hon och jossan där :) sjukt skoj! :) och nästa måndag alltså den 4 juli åker jag och jossan till grönalund! :) de blir najs ;)

jag har också funderat på om jag ska börja med video inlägg?
kommentera vad ni tycker :)


Kommentarer
Postat av: pau. :)

jaaaaa :D

2011-06-23 @ 20:18:41
Postat av: tova

de blir awesome! :')

videoblogga! :D <3

2011-06-23 @ 20:19:02
URL: http://tovalofgren.blogg.se/
Postat av: Lisa

ahh! :D

2011-06-23 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0