HEMMA!

Kom en från sthlm för en timme sen typ :p trodde seriöst att jag skulle dö på tåget för de var en as jobbig gubbe framför mej som prata exakt hela tiden och jag var sjukt trött. Men riktigt skönt att komma hem, ni får dåliga cambilder på de jag köpt eftersom kameran är hos syster, men kommer bilder från sthlm för de ligger på min mobil och har varken lust eller ork att gå ner och hämta sladden så jag kan lägga över de, Men uppdaterar kanske inatt, men säkert inte för jag kommer nog sova som en gris.. :o men annars imorgon när jag vaknar!
nu ska jag sätta på mej en ansikts mask och sen lägga mig i sängen och kolla One tree hill :)
Linne.
Linne.
Linne.
Cardigan, jumpsuit
Linne.
Bh/Topp.
4 Ansiktsmasker.
Linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0