bra dag men slutade sedan i katastrof!

vet att jag inte uppdaterar så bra, men de kommer bli bättre när skolan börjar!
igår åkte jag, mamma, emma och hanna (mina systrar) in till västerås vi skulle till The Studio! :)
det var riktigt kul faktiskt enda tills vi skulle fota oss, ja de hände en sak som jag dock inte tänker ta upp här. När vi var klara åkte vi till ******* och sen drog vi till Max och käka, sen hem! riktigt skönt var de att komma hem! somna tidigt eller ah jag somnade i soffan.. hehe. Sen gick jag upp och la mig. Drömde en riktigt ruskig mardröm om de igår.. Vaknade skrikandes och hela kroppen skaka.. klockan ungefär halv nio då. Ville inte somna om för var seriöst jävligt rädd så jag gick upp och gjorde mig iordning käka frukost och sedan följde jag med mamma till syster för att gratta Maki som blir 5 år på söndag! Vi kom idag för vi tyvärr inte kan komma på  söndag, men sen åkte vi hem, städa rummet, käka och nu sitter jag här i min säng och lyssnar på musik!
bild på mig och Emma från igår!
<3
just nu :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0