sjuk chey

ligger i soffan och kollar på tv, mår sjukt illa och ont i hela kroppen kan kanppt prata för har så sjukt ont i halsen :(
Hoppas på att jag kan gå till skolan eftersom vi har prov...
har inte bloggat på hela helgen för ifredags kom jag hem runt halv ett var sjukt trött så somna direkt sen i frdags var jag i stockholm och shoppa med fanny alva & cornelia hela dagen när jag kom hem var jag med moa wille erik och vedde, så hade inte tid o blogga då heller igår sov jag typ hela dagen så assså haft fullt upp hela helgen... :)
Kommer bilder på vad jag köpte i sthlm senare när jag mår bättre och orkar ta kort på de..

sitter vid systers dator så får bli en bild från turkiet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0