magsjuk?

haha inte magsjuk längre, eller ja spyr inte iallafall.. :) kan ääta... jag käka frukost för en timme sen typ.. :) de har inte kommit upp än så är nog friisk snart! liite ont i magen och så men hahah de får ja nog räkna med i några dagar.. Kunde inte blogga igår efetrsom jag spydde hela tiden hade varken lust elle ork att sätta mig vid datorn... så de blev ingenting igår.. Har tydligen smittat Rasmus oxå.. emma smitta mig, jag smittta rasmus och nu kommer han nog smitta mamma och pappa oxå.. Usch.. skulle egentligen med fanny&alva till tunapark igår.. men jag hade fixat mig o allt, måtte jätte illa osv.. sen spydde jag en kvar innan de skulle komma och hämta mig.. HAHA.....
idag blire att bara ta de lugnt så jag är pigg och friskt tills imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0