jag lever faktikst!

haha har inte bloggat på fett länge men de är för jag varken haft tid eller lust att sitta vid datorn eftersom mitt internet på mobilen funkar igen så går jag oftast in på den o kollar facebook och så kan ju tyvärr inte blogga på mobilen. så de har liksom inte blivit av, sen har jag haft mycket prov och så därför har jag inte heller loggat! Meeeen jag ska försöka blogga minst en gång om dagen nu..
Men iallafall igår sov jag hos cornelia med miche, fanny, alva och cornelia.. vi hade ganska kul även fast vi inet gjorde speciellt mycke, men de var kul ändå vi laga mat, kolla på idol, och sen gick fanny alva och miche, och jag och cornelia låg kvar inne och kolla på tv, jag somnade efter 11, heheh sen vakna jag typ 4 på natten och var fett rädd, de va vääälrigt mööörkt... hahah men iaf sen somnajag om och vaknade typ 8?! och då va miche fanny o alva vakna :D SEn drog jag hem duscha o sen åkte ja o mamma till köping o handlade på icamaxi, sen hem o plugga sen kom  moa och då sätt vi på mitt rum och prata lite bara sen åkte vi upp til konsum och köpte godis och nu har hon precis blivit klar med min engelska grej fett skööönt, ;)  sen ska vi nog va med wille o nåååra, sen blire att hyra skräääckfilm, Seeeeen nog kvällen feettt slut :d imorgon fåår vi se vad vi hittar på för skojj... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0