GODMORGON!

Just nu sitter jag i min säng ch ska snart göra lite på biologin, & har nyss duschat, sylle och kevin drog typ runt halv 12, då blev de luuugnt! haha näärå men de var kul inaatt, Kevin somnade 4 och vi andra somnade typ 5, iaf jag!
de var kaaaos inatt, först va jag feeeettt depp o trött sen typ helt plötsligt blev jag as pigg och kunde inte sitta stilla.. illa, sen snackade jag med Emir ett tag men de bröööts hela tiden så tillsut gav vi upp och smsa istället sen somnade jag.. haha :p senare idag ska jag och moa kolla på Veddes o deras hockey match, sen får det bli en tidig kväll ikväll, så jag är pigg o glad imorgon i skolan! och de vill vi ju!
men nu ska jag försöka ta tag i bilogiin, sen ska jag noooog fixa mej liite :D
PUSS så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0