dfghijko

kom nyss hem från skolan imorgon ska jag nog byta till devote.. =)
sen kanske jag ska till köping med wille o jocke o kanske becca fast vet inte riktigt om jag orkar de visar seej! :)
men idag hade vi en ''riktig'' lektion eftersom vi hade julkul iaf några i klassen inte alls många men iaf :) vi sjööng för västerskolan och hagaskolan.. :) imorgon ska vi till valskog och sjunga.. men iallafall på hemkunskapen idag var vi tvungna att städa.... usch  de va inte naaajs. :( varför ska vi städa hennes skit?! hon som alltid skryter om att de har en jätte duktig städerska då kan väl hon gö de?! ;)
jag ska börja spara te en iphone 4s! ska ta mina julklapps pengar o spara min månadspeng någon månad sen ska vi se om mamma och pappa kan hjälpa till lite ocå.. sen har jaf kommit på 3 nyårslöften! men dom får ni veta på nyår! ;)
nu ska jag ta och försöka ääta lite.. sen blire soffan tror jag.. jätte trött idag :(
jag o fanny myyyser i trappan te hemkunskapen... för er som inte fattar sitter jag i hennes knö och hon ligger ner på något konstogt sätt ;)
fråga mig inte ;)
ska bli min... ! :(

Kommentarer
Postat av: Tove Åkerlind

Hej,

Tänkte bara visa att jag finns och skulle verkligen uppskatta att du checkar min blogg.



btw. fin blogg.

kram :)

2011-12-15 @ 17:28:58
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0